مسي: دوست دارم توپ طلا به بارسا برسد

مسي: دوست دارم توپ طلا به بارسا برسد




 

 


مسي: دوست دارم توپ طلا به بارسا برسد


تاریخ : چهارشنبه ،
28 تیر 1391

ليونل مسي، ستاره جوان و تواناي باشگاه بارسلونا دقايقي پيش در کنفرانسي خبري شرکت کرد.


اين اولين باري بود که مسي در سالن جديد شهرک ورزشي بارسلونا پشت ميکروفن ها قرار گرفت و پاسخ سوالات خبرنگاران را داد. در اينجا مي توانيد متن کامل صحبتهاي مسي را مطالعه کنيد:

* تعداد گلها: من به دنبال آن نيستم که تعداد گلهايم را افزايش دهم. اين اصلا هدف من نيست. هدف من رسيدن به جامهاي قهرماني است و اين براي ما نکته اي اساسي و پايه اي است. با شروع فصل به اين فکر نمي کنم که بيشتر از فصل قبل گلزني کنم و فقط به قهرماني فکر مي کنم.

* تمرينات بارسا زيرنظر تيتو : کاري که تيتو به عنوان مربي جديد بارسا، در اين دو جلسه تمريني برگزار شده انجام داد، دقيقا همان کارهايي است که گوارديولا در طول 4 سال حضورش در بارسا انجام مي داد. اوضاع دقيقا مثل قبل است و تمرينات هم مثل قبل دنبال مي شود. ما با شيوه اي مشابه با فصول قبل کارمان را شروع کرده ايم.

*فصل جديد لاليگا: هر سال، رقابت ها سخت تر و سخت تر مي شود. رئال، قهرمان فصل قبل لاليگا شد و امسال هم رقابت خيلي سختي را پيش رو داريم. هميشه، هدف ما مبارزه براي فتح جامهاي قهرماني، تا آخرين بازي فصل بوده و امسال هم همين کار را انجام خواهيم داد.

*قهرماني رئال درفصل گذشته لاليگا: پارسال رئال قهرمان لاليگا شد و الان بايد هرآنچه اتفاق افتاده را پشت سربگذاريم و رو به جلو نگاه کنيم. ليگ جديد از صفر شروع مي شود و بايد تلاش کنيم تا به بهترين نحو ممکن خودمان راآماده اين رقابتها کنيم تا در طول فصل پيش رو عملکرد خوبي را داشته باشيم.

*پيشرفت و رشد هرساله: من هرسال تلاش مي کنم که بهتر از قبل باشم. همان سطح هميشگي ام را حفظ کنم و با تيمم و درکنار هم تيمي هايم رشد کنم. هميشه سعي مي کنم که از لحظات بهترين استفاده را ببرم و اميدوارم که امسال هم همين طور باشد و هيچ بازي اي را از دست ندهم.

* کاسياس، نامزد دريافت توپ طلا: هنوز زمان زيادي تا اعلام برنده توپ طلاي امسال باقي مانده. هنوز نامزدهاي نهايي مشخص نشده است. درمورد کاسياس هم بايد بگويم که اين من نيستم که برنده اين جايزه را مشخص مي کنم و افراد ديگري دراين باره تصميم گيري مي کنند. کاسياس هم مي تواند توپ طلا را ببرد. او هم يکي از نامزدهاي دريافت اين جايزه است.

* فريادهاي مسي،مسي دريورو و خطاب به رونالدو و صحبتهاي رونالدو که گفته بود مسي پارسال در اين زمان از کوپا آمه ريکا کنار رفته بود: چيزي براي گفتن ندارم. اين چيزي نيست که بتوان آن را کنترل کرد و اين کارهايي است که از سوي هواداران انجام مي شود.

*توپ طلا براي يک بارسايي: اميدوارم که يکي از هم تيمي هايم در بارسلونا بتواند توپ طلا را ببرد. هرچند که هنوز زمان زيادي براي اعلام نام برنده توپ طلا باقي است. نمي دانم که کساني که براي انتخاب برنده توپ طلا راي مي دهند، چه ملاک هايي را درنظر مي گيرند، ولي کسي که اين عنوان را کسب کند، قطعا قدرت زيادي داشته است.

*تعطيلات تابستاني: من انگيزه هاي زيادي براي بازگشت به تمرينات تيم داشتم. تعطيلات تابستاني خوبي را پشت سرگذاشتم ولي انگيزه هاي زيادي داشتم تا به تمرينات تيم برگردم و کار را شروع کنم.

*نقل و انتقالات: با توجه به بازيکناني که داريم، نيازي به خريد يک مهاجم ديگر احساس نمي شود. ويا به خوبي روند بهبودش را طي مي کند و اميدواريم که به روزهاي اوجش بازگردد. او بازيکن خيلي مهمي براي ماست.

*ميزان آمادگي در فصل جديد: من هم اميدوارم که بتوانم در فصل پيش رو، بهترين عملکردم را به نمايش بگذارم. نمي دانم ولي اميدوارم که بتوانم همان سطح هميشگي ام را حفظ کنم. 500 بار گفته ام. سعي مي کنم که در همين سطح بمانم (مي خندد).

*اوضاع رختکن بارسلونا: در رختکن بارسلونا افراد خيلي خوبي را مي بيني. همه مي دانند که دقيقا در داخل زمين چه کاري بايد انجام دهند. بارسا همان تيمي خواهد بود که با گوارديولا بوده است.

*هدف بارسا در فصل جديد: اميدواريم که بتوانيم تمام جامها را کسب کنيم. اين هدفي است که در ابتداي فصل، براي خودمان تعريف مي کنيم. من هنوز هم آن پنالتي اي که درمرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا از دست دادم را فراموش نکرده ام.

*تمديد قرارداد ماسچرانو: ماسچرانو مبدل به بازيکني کليدي براي بارسا شده است. از زماني که پپ او را در ميانه ميدان به کار گرفت، او حتي يک بازي بد هم انجام نداده و روز به روز بهتر شده و مبدل به مهره اي کليدي براي تيم گرديده است. اميدوارم که او بتواند سالهاي سال اينجا بماند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل